Чистий Прибуток Зріс На 62%: Lenovo Звітує Про Фінансові Показники За Третій Квартал

23 февраля 2022
Время прочтения 10.5 минут

Чистий прибуток зріс на 62%: Lenovo звітує про фінансові показники за третій квартал

Компанія Lenovo Group оголосила про рекордні результати за третій квартал 2021/22 фінансового року1 з історично максимальними рентабельністю та виручкою — цього кварталу група вперше вийшла на показник $20 млрд. Зосередженість компанії на інноваціях та прибутковості, що підкріплена високим рівнем операційної діяльності, допомогли розв’язати проблеми пов’язані з постачанням в галузі та забезпечили швидке зростання всіх ключових бізнес-груп і регіонів.

Ефективність Lenovo значно покращується рік до року. Чистий прибуток зростає 6-й квартал поспіль на понад 50%, а у третьому кварталі2 зріс на 62% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року до рекордних $640 млн. Маржа чистого прибутку зросла майже на один пункт, що робить компанію ближчою до здійснення мети групи подвоїти фінансові показники впродовж трьох років. Дохід до сплати податків склав рекордні $855 млн, що на 45% більше за аналогічний період минулого року, а виручка групи продовжила стрімке зростання, досягнувши рекордних $20,1 млрд, що на 17% більше, ніж торік.

Компанія Lenovo продовжує інвестувати в інновації — цього кварталу витрати на дослідження та розробку (R&D) зросли на 38% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Інвестиції націлені на постійну трансформацію Lenovo в компанію, що надає рішення та послуги, шляхом розробки технологій, орієнтованих на повнофункціональну архітектуру «Клієнт-Периферія-Хмара-Мережа-Інтелектуальні технології» (Client-Edge-Cloud-Network-Intelligence). Плануючи майбутнє, компанія, як і раніше, фокусується на стратегії 3S3 (“розумні” пристрої/IoT, “розумна” інфраструктура, “розумні” вертикалі), що відкриває нові можливості для сталого зростання та підвищення прибутковості в усіх сферах бізнесу, тримає її на шляху до подвоєння чистого прибутку до кінця 2023/2024 фінансового року.

Минулого тижня компанія Hang Seng Indexes Company Limited оголосила, що з 7 березня 2022 року Lenovo буде включена в індекс Hang Seng — ключовий показник Гонконзької біржі. 

Фінансові показники:

«Новий підхід до ІТ-інфраструктури «Клієнт-Периферія-Хмара-Мережа-Інтелектуальні технології» дозволив компанії Lenovo ефективно взаємодіяти з клієнтами в епоху прискореної цифрової та інтелектуальної трансформації. Завдяки нашій роботі цього кварталу ми досягли зростання чистого прибутку більш ніж на 50% у річному обчисленні. Цього кварталу компанія досягла показника виручки в $20 млрд – це рекорд та історичний максимум. Ми продовжуємо працювати, щоб подвоїти нашу маржинальність й інвестиції в R&D протягом трьох років із 2020/21 фінансового року, — коментує Ян Юаньцин (Yang Yuanging), Голова ради директорів і генеральний директор Lenovo. — Вся команда Lenovo в черговий раз доводить, що інновації, стратегія трансформації й ефективна робота забезпечують стале зростання рентабельності бізнесу».

Solutions and Services Group (SSG): стале зростання та збільшення рентабельності департаменту та всієї Lenovo Group

Група продовжує забезпечувати високу рентабельність і зростає на ринку, що швидко розширюється. З розвитком технологічної архітектури ростуть і вимоги клієнтів — ринку потрібні комплексні ІТ-послуги. Згідно з прогнозами, до 2025 року обсяг ринку ІТ-послуг становитиме понад $1 трлн. Розвиток ринку спричинить високий попит на послуги першокласної підтримки IT-департаменту для гібридної та віддаленої роботи.

Ефективність групи у третьому кварталі 2021/22 фінансового року:

  • Значне зростання виручки, що сягнула $1,5 млрд (зростання на 25% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Виручка групи становить 7,1% від загальної виручки Lenovo Group при операційній маржі понад 22% — це майже на три пункти більше в річному обчисленні. 
  • Виручка від послуг підтримки користувачів зросла на 21% у річному обчисленні. 
  • Виручка від керованих послуг (Managed Service) зросла на 50% рік до року завдяки портфелю рішень Lenovo TruScale, який анонсували минулого кварталу 2021/22 фінансового року. Прориви в області “розумної” роздрібної торгівлі допомогли напрямку проєктних сервісів і рішень (Project Services and Solutions) досягти зростання виручки на 23% у річному обчисленні.

Плани на розвиток:

  • Компанія Lenovo продовжить використовувати значні ринкові можливості, щоб стимулювати зростання виручки та рентабельності. Першим кроком на цьому шляху стане  зростання кількості віддалених робочих місць. Lenovo буде використовувати свою глобальну сервісну присутність, щоб підвищити продуктивність працівників завдяки першокласній підтримці (premier support), “рішенням-як-послуга” (as-a-Service) та рішенням для цифрових робочих місць.
  • Lenovo і надалі інвестуватиме в портфель рішень Lenovo TruScale, гібридні хмарні рішення та додаткове програмне забезпечення на базі інтелектуальної власності компанії. 
  • Компанія продовжить розвивати рішення для клієнтів у напрямі сталого розвитку, зокрема відновлення активів і компенсація викидів вуглецю. 

Infrastructure Solutions Group (ISG): рекордна рентабельність та випередження темпів зростання ринку

Можливості ISG продовжують зростати у міру того, як модернізація інфраструктури інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) розширюється у всьому світі. За прогнозами, до 2025 року обсяг ринку інфраструктури ІКТ сягне $250 млрд, а обсяг ринку периферійної інфраструктури перевищить $41 млрд.

Ефективність групи у третьому кварталі 2021/22 фінансового року:

  • Група ISG продемонструвала найвищі показники, досягнувши рекордної ефективності вперше з моменту придбання підрозділу компанії IBM x86 у 2014 році. Виручка зросла на 19% у порівнянні з минулим роком і досягла $1,9 млрд. Це вже четвертий квартал поспіль, у якому виручка компанії демонструє двозначне зростання відносно ринкових показників.
  • Компанія випередила конкурентів практично в усіх сегментах. Виручка від надання хмарних послуг зросла на 38% у річному обчисленні; виручка від корпоративних послуг та роботи з МСБ зросла на 7% у річному обчисленні.

Плани на розвиток:

  • Lenovo продовжуватиме охоплювати всі сегменти споживачів (політика захисту вмісту (Content Security Policy) різного масштабу, підприємства, МСБ) як унікальну перевагу, щоб збалансувати масштаб і ефективність, а також вимоги клієнтів до безпеки/надійності та маневровості/гнучкості.
  • Група і надалі збільшуватиме інвестиції в сегменти, що швидко зростають, такі як периферійні обчислення (Edge computing).

Intelligent Devices Group (IDG): впевнене зростання виручки та підвищення рентабельності, збільшення прибутку від бізнесу, не пов’язаного з ПК

Ринок смартпристроїв продовжує вигравати від переходу на гібридний режим роботи, а ринок ПК, за прогнозами, залишиться стійким та стабільним, змістивши пріоритети у бік комерційного та преміум сегментів. Зміни на ринку смартфонів забезпечать Lenovo більше можливостей для економічного зростання, а перехід на 5G й розвиток інновацій, таких як «Клієнт-Периферія-Хмара-Мережа-Інтелектуальні технології», забезпечать більший потенціал для розвитку нових “розумних” пристроїв, технологій Інтернету речей (IoT), AR/VR технологій, які обумовлені метавсесвітом, а також рішень для “розумного” дому та “розумної” співпраці.

Показники третього кварталу:

  • Виручка зросла на 16% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року та сягнула $17,6 млрд. Рентабельність також зросла до позначки в $1,4 млрд, що на 21% більше рік до року.
  • Сегмент преміальних ПК продемонстрував високі темпи зростання: виручка від продажів робочих станцій та ігрових пристроїв зросла на 40% та 27% відповідно рік до року.
  • Сегмент смартфонів демонструє найкращі результати сьомий квартал поспіль: виручка зросла на 46% у річному обчисленні й компанія Lenovo стала постачальником, що найшвидше зростає в цьому сегменті. Прибуток групи зрівнявся з історичним максимумом минулого кварталу – $89 млн. Стрімке зростання відбулося традиційно на ринках Америки: виручка у Латинській Америці зросла на 25% рік до року, а в Північній Америці – більш ніж удвічі (на 133%).
  • Серед нових категорій смартпристроїв виручка від рішень для інтелектуальної співпраці зросла майже вдвічі рік до року.

Плани на розвиток:

  • Lenovo й далі інвестуватиме в інновації, преміальні сегменти та основні продукти для підвищення рентабельності та середньої ціни продажу. У галузі мобільних пристроїв група продовжить зміцнювати портфель продуктів і планує розширитись на нові ринки в Європі та Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Компанія інвестуватиме в продукти, що не пов’язані з ПК: Інтернет речей (IoT), метавсесвіт, “розумний” будинок і рішення для інтелектуальної співпраці, щоб скористатися новими можливостями та збільшити частку цього сегменту на ринку.

Основні операційні показники й інвестиції в майбутнє:

  • Lenovo й надалі приділятиме увагу екологічному, соціальному та корпоративному управлінню (Environmental, Social, and Corporate Governance, ESG) у бізнесі: від використання інноваційних перероблених матеріалів у продуктах, як-от у лінійці ThinkPad Z, представленій у січні 2022 року, до вуглецево-нейтральних рейсів для вантажоперевезень.
  • Крім того, компанія Lenovo нещодавно була відзначена за досягнення в екологічному, соціальному та корпоративному управлінні (ESG):

                     — Компанію Lenovo визнали однією з найстійкіших компаній світу за версією Corporate Knights.

                     — Компанія увійшла до престижного “списку А” за розв’язання проблем водної безпеки за версією глобальної екологічної некомерційної організації CDP.

                     — Отримала 100 балів за Індексом корпоративної рівності 2022 року.

                     — Lenovo потрапила у перелік компаній згідно з Індексом гендерної рівності Bloomberg.

                     — Названа одним із лідерів Financial Times 2022 року у питаннях різноманіття.

                     — Увійшла до списку найшанованіших компаній Fortune 2022 року.

                     — Нагороджена золотом у конкурсі Гонконзького інституту дипломованих громадських бухгалтерів Best Corporate Governance and ESG Awards 2021 року.

12021/22 фінансовий рік Lenovo триває з 1 квітня 2021 року по 31 березня 2022 року.

23 квартал 2021/22 фінансового року Lenovo тривав із 1 жовтня по 31 грудня 2021 року. 

33S-стратегія — “розумний” Інтернет речей (Smart IoT), смарт-інфраструктура (Smart Infrastructure) та “розумні” вертикалі (Smart Verticals)

LENOVO GROUP

ФІНАНСОВЕ РЕЗЮМЕ

За квартал, що закінчився 31 грудня 2021 року

(у мільйонах доларів США, за винятком даних на акцію)

07.06.2022 12:42
Нет тэгов